Condiții returnare produse:
Conform prevederilor legale din Ordonanța Guvernului 130/2000, Art. 12. Conform acestei legi, dispozițiile referitoare la returnarea produselor (Art. 3-4, Art. 7-10 și Art. 11) nu se aplică în cazul vânzării de produse alimentare, băuturi sau alte produse de uz curent destinate gospodăriei, livrate de comerciant direct la domiciliul, reședința sau locul de muncă al consumatorului. Totuși, ne dorim să vă asigurăm satisfacția în privința achiziției. Dacă întâmpinați vreo problemă cu comanda, vă rugăm să ne contactați, iar noi vom depune toate eforturile pentru a găsi o soluție care să vă mulțumească.
Cum să inițiați un retur
Pentru a ne comunica intenția de a returna produsele, vă rugăm să ne contactiati la adressa adresa de e-mail
contact@coffeenest.
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare
- Produse sigilate: Returnarea produsului se face exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii
- Costurile de transport: Se face pe cheltuiala exclusiva a cumparatorului.
- Adresa retur: Trimiteți produsele la următoarea adresă: ECOMNEST SRL str. Freziei nr. 13, Mosnita Veche, jud. Timis, cod postal 307287
- Rambursare: Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de ECOMNEST SRL ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
Conform ordonantei sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 14 de zile de la acceptarea returului.